11 juuni 2008

võbelevad suunurgad lasevad head tuju aimata

Olen paha. Lähen kergesti närvi ja lahmin nagu tuleveski. Ja kohe saadan... Prrrrr. Hommik on ikka tark ja rahulik. Tore.
Ja üks asi veel, hoidke pöidlaid, et reedel ja laupäeval oleks ilus ilm. Rabarock väärib seda.
Minu uus sonks. Seni kuni välja kasvab, ma arvan. Kui ma just ümber ei mõtle. Naljakas on vaadata, et inimesed ei tunne mind esmapilgul ära. Libistavad pilgu üle ja tahavad edasi minna ja siis alles jõuab neile kohale, kes ma olen ja ütlevad tere. Ja üsna paljud seostavad new look'i ekslikult punklaulupeoga. Tegelikult tahtsin ma ammu juuksed nulliga maha ajada või sellise soengu lõigata. Kõrini oli soengu sättimisest. Tahtsin muretut soengusuve lihtsalt. Ja selline soeng on mul tegelikult olnud kunagi ammu juba. Siis, kui veel miilits selle eest arestimajja viis. Ja viis ka. Kümneid kordi. Võiks isegi öelda, et see oli riigivastane soeng. Olid alles naljakad ajad eksole. Aga nüüd ta on ja teisiti pole enam võimalik. Ahajaa, tuli meelde, et tol kaugel muinasajal olin ma lõpuks ema tungival nõudel sunnitud pea nulliga paljaks ajama. Ehehehh.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas jätsid juba suitsetamise ka maha, mees, mis?

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Ehheeeeee, ei kommenteeri eksole:)))) Tule ja vaata. Oma silm on kunn.