03 juuni 2008

kaks laksu peeru

Esimene laks.
Ma jäin asutuse hooaja lõpukal jälle iga viimase kui foto peale. Tuleb välja, et mul on eriline anne. Ainuke probleem selles, et kuna ma olen Rapla maakonnast pärit ja Järvakandi asub selles haldusüksuses, siis ma lihtsalt olen NII läbipaistev. Järvakandis nimelt tehakse klaasi. Fotograafile siinkohal laks peeru kiituseks. See on ka läbipaistev.

Teine laks.
Mina telekast sporti ei vaata. See lihtsalt ei huvita mind. Lisaks olen ma täielik võhik selles asjas. Kaia Kanepi jõudis täna Pariisi tennise lahtistel meistrivõistlustel (Les Internationaux de France de Roland Garros) veerandfinaali. Kuna see on suur saavutus, siis vaatasin Eurospordist huvi pärast ka ühte teist matši, kus mängisid serblane Novak Djokovic ja lätlane Ernests Gulbis. Mäng kleepis mind enda külge ja sattusin hasarti. Üle kolme tunni mängisid. Kuna üks mängijaist oli lätlane, siis hoidsin talle pöialt. Väga. Lõunanaaber mängis hästi. Serblane oli kogenum ja kõvem tennisetegelane, aga lätlane hakkas talle toredasti vastu. Müts maha. Kahjuks läti poiss kaotas, aga kergelt see võit serblasele ei tulnud. Aga miks see peer on? Täpselt nendel põhjustel, mida ma eespool juba kirjeldasin. Mina, täiesti spordivõõras inimene, vahtisin silmad punnis sporti. Ja veel TENNIST!!! Huvitav, kuhu mul veel muutuda on. Varsti ostan Smilersi plaadi ka.

Kaia Kanepi


Ernests Gulbis

Kommentaare ei ole: