27 juuni 2008

öelge veel, et ma ei hooli

Nüüd te küsite, et mida suvel teha. Mina ütlen teile, mida.

Kõigepealt minge Õllesummerile. Jajaaa, sinna sinna. Te loete õigesti. Ei ole ogaraks läinud. Ma toon teile vähemalt neli põhjust.
1. kolmapäeval, 2 juulil Dahling (20.00 Rock Off laval)
2. neljapäeval, 3 juulil Zveri (22.30 Postimehe laval)
3. reedel, 4. juulil Franz Ferdinand (über über über!!!) (22.30 Postimehe laval)
4. pühapäeval, 6. juuli. HU? (19.00 Postimehe laval)

Zveri on vast eestlaste jaoks suht tundmatu. Bänd on muidugi üsna palju Eestis käinud, aga eks ta rohkem venelaste fännata on. Igatahes Zemfiraga võrreldes, kellel on pinu eesti fänne. Mina avastasin Zveri kuskil 4-5 aastat tagasi. Ma ei saa öelda, et ma teda just fännaksin, eriti kui uuemad lood on suhtkoht vene produtsentide poolt ära kohitsetud. Aga kuulamine on maitse asi. Pepsimatele indie-alternatiivi fännidele ei soovita. Milleks vaja vingus nägusid.

Dahling on Dahling. Õllesummeri tutvustus nende kohta kõlab vabadele ja veel vabamatele tüdrukutele kui isasireenide kaunislaul: "Dahling on 2000. aastal Tartus kokkutulnud bänd, mis koosneb viiest Tartus kohtunud sirgest ja ihaldusväärsest poissmehest...". Aga kõlbab kuulata ka hea muusikamaitsega meestele.

HU? seetõttu, et hoolimata ponnistustest ei ole mul neid siiani õnnestunud laivis kuulda. Nii et see on eelkõige minu isiklik roosa täpp Õllesummeri seljal.

Franz Ferdinandi kohta seletama hakata tundub kohatu. Kes siis neid ei tea eksole.


Teiseks minge kinno. Ausalt. 8. juulil tasub seda kohe kindlasti teha. Üksainus sõna: "Control". Kui ei usu, vaadake ise järele.


Nüüd on teile rohkem kui üks idee postkasti topitud. Ise teate. Ilusamatele loosin ühe päeva priipääsme Õllesummerile. Ilu kriteeriumid on loomulikult minu silmades. Teie omad ei loe.

Kommentaare ei ole: