05 juuni 2008

kord koer pissis ja peremees riidles

Ei, natuke veel. Tõde nimelt. Ma olen nõmedalt laisk ja arrogantne tüüp. Esiteks tahaks ma olla rikas ja töövaba inimene. No kes ei tahaks eksole. See on esimene punkt laiskusele. Teiseks, ma ei suuda ühtegi töötavat valemit välja mõelda, kuidas ma rikkaks ja töövabaks saaksin. No ei suuda. Kas see tähendab, et ma olen loll. Ilmselt küll. Mööndustega muidugi. Sest targemad ja arenenumad inimesed ütleksid mulle nüüd, et inimene peab sisemiselt rikas ja vaba olema, välimine ei loe. Nõus nõus, aga see fkng maailm nõuab ju kogu aeg mult pappi. Ja rohkem, kui mul seda on. Ropult rohkem. Muidugi võin ma enda kiituseks öelda, et ma ei viitsi enam poodides asju ostlemas käia ja mis puutub olmetränisse a'la riided ja muud aksessuaarid, siis mul on tunne, et kõik on praegu olemas. Fantastiline tunne muidugi. Aga sellest ei piisa. Träniindeksi vabaduseaste on ikkagi kuidagi nigel ja nadi. Korralikku helisüsteemi oleks vaja, normaalset autot, iPhone'i, hunnikus igasugu huvitavate bändide viisikettaid, eksootilisi reise ja muidugi korralikku nutsuhunnikut pangaarvel. Seda viimast selleks puhuks, et kui vaimlisem osa minust nõtruse märke osutab, siis oleks automaadist kohe mida võtta. Lisaks selleks muidugi, kui see eelpool mainitud fkng maailm arveid esitama hakkab. Ja seda ta oskab. (Vastupidiselt mulle.) Pekki, siinkohal tuleb mulle meelde, et tänapäeval ei kirjuta keegi kirju. Ainus, mida postkastist leida võib on arutud rahanõudmised ja reklaamid. Kirjutage mulle keegi ometigi!!! Kuigi ma tean, et hüüdja hääleks see linnakõrbes jääbki. Te keegi ei viitsi. Teil pole isegi minu postiaadressi. Ainult maili oma. Aga e-kirjad on nõmedad ja ei saa ka ümbrikut avada. Pekki, keerake aeg 20 aastat tagasi palun. Arrogantne? Mulle ei meeldi miljon asja. Kogu aeg ei meeldi. Mulle ei meeldi, et mingi Smilers ja Vanilla Ninja ja Terminaator on superstaarid. Sest vaadake, mis saast see tegelikult on. Mulle ei meeldi Timbaland ja tema vabrikus stantsitud elutud vidinad a'la Madonna ja muu. Mulle ei meeldi ja mind ajab närvi, kui poes minu ees olev inimesekujuline olend ei aseta minu ja enda kauba vahele eralduspulka. Viisakus eksole. Mind ajab meeleheitele minaminamina autojuhtide rohkus, kes ei pea suunatulest miskit ega vaevugi mõtlema kaasparkijatele. Mulle ei meeldi tänane võimupartei koos oma kalasilmse juhiga. Kes pealgi valetab ja ajab muud peeru suust välja. Ja lõpuks, mulle ei meeldi, et mulle ei meeldi. Tahaks olla sallivam, aga ei oska. Oeh. Aitab. Mulle tundub, et ma ei jõua selle jutuga kuskile välja. Võtan täna õhtul mõned õlled.

Kommentaare ei ole: