30 aprill 2008

unistamine ei ole uni

Hea tuju on. Uhuujejeeee! Sisuliselt sai täna kahe päeva töö ära tehtud ning nüüd algab väääääääääga pikk nädalavahetus. Kas ma pole tubli? Olen, eksjuonju. Kui veel lotovõidu ka saaks, oleks kõik täiuslik. Ilmselt olen ma üks neist 100000000000 miljonist, kes aeg-ajalt lotovõidu võimalikkusest mõtlevad. Päris tore on kusjuures vahel unistada. Eks ta natuke lapsik on, aga ma ei oska ilma unistamata, olgu siis lotovõidust või muust. Unistage te ka. Ausalt. Näiteks enne magamajäämist. Hea uni tuleb. Ja lisaks on ilusate unenägude tõenäosus suurem. Ning ärge kartke, ega kõik unistused ei pea täide minema ja ega unistamine ei pea alati pilve peal hõljumine olema. Vahel võib unistades ka enda jaoks olulisi probleeme selgeks mõelda. Mitte alati, aga unistamise aitab mõelda või viia mõtted sinnani, et miks ei ole nii nagu ma tahaks, et oleks. Mõtlemine on mõnus. Vana tõde. Ja mõelge üldse rohkem. Ellimineerige enda elust, vähemalt mingilgi määral asju, mis vaba aega röövivad. Ma mõtlen nõmedalt sisustatud vaba aega. A'la lollid saated teles jne. Ja unistage, unistage, unistage, nagu ütles toasiga.

Kommentaare ei ole: