01 aprill 2008

persse ma ütlen

Vabandage mu ropendamine, aga ma ei saanud täna oma prantsuse keele kodutööga hakkama ja olen ilgelt vihane. Kell on pool 3 öösel ja ma pean 4-5 tunni pärast üles tõusma. Persse ma ütlen. PERSSE. P E R S S E ! ! ! Ma olen ikka täiesti loll imbetsill, kes võiks parem sitta kühveldada või ostukärusid parkimisplatsilt kokku lükata, aga mitte teha seda, mida ma teen. Ma imestan, et keegi pole veel aru saanud, et mul ajude asemel kuivetunud kreekapähkel on. Ja üldse, maailm on perses ja täis idioote. Mina olen neist suurim, aga ega teised paremad pole. Parem oleks kogu see kupatus põlema panna ja üle maailma ääre allavett lasta. Mitte faking keegi pole paremat väärt. Mitte keegi. Ja ärgu mina ega keegi teine mitte kunagi mõelgu, et ta keegi on. Sittagi. Saast ja rämps, muud midagi. Lahustuge, haihtuge, lagunege. See on parim, mida ma nii endale kui teile saan soovida.

Kommentaare ei ole: