03 jaanuar 2008

poliitiline perse

Tundub, et see blogi on kahtlaselt Morrissey keskseks muutunud. See pole teadlik, vaid pigem alateadlik. Eksole. Muidu läheb mul hästi. Aastavahetus läks kenasti. Kõige parem oli värskelt praetud lambalihatükkidest suupiste. Aitäh sõber T'le, väga maitsev oli. Muidu läks nagu ikka. Väike a...hol, telekas ja niisama suhtlemist. Midagi suurt polnud ja see mulle meeldis. Miks peab aastavahetusel mu ümber olema inimmass. Neid on niigi kogu aeg ja palju. Ilutulestikku eriti ei näinud. Ei tahtnudki. Ma lihtsalt ei ole fänn, see ei köida mind, igav, tüütu. Väga harva õnnestub mind sellega üllatada. Enamus ilutulestikke on copy paste'd.
1. jaanuaril oli pikk uni. Täna natuke lühem, aga ikkagi pikk. Sellised päevad siis. Mitte midagi erilist. Eks peab töö peale ka mõtlema hakkama. Jõulupuhkus saab kohe-kohe läbi kahjuks.
Olge tublid.

Õiendus:
Kes jõudis lugeda ja vaadata, see jõudis. Kustutasin paar pilti ja osa tekstist ka ära. Mis parata, häbelikkus või oli see hoopis midagi muud, sai minust võitu. Pole kõike ka vaja teil mu kilavate silmadega karvasest kõverate jalgadega sisemisest minast teada.




Kommentaare ei ole: