11 jaanuar 2008

ma võitsin, ma võitsin

Uskumatu, aga päise päeva aja tegeletakse sulaselge pättusega. Juba varem on kirjutatud probleemist, kus müügisaalis on kirjas üks hind ja kassas hoopis teine. Suurem loomulikult. Läksin täna Kristiine Prismasse, et toitu osta ja võtsin igaks juhuks kaks 4-pakki õlut ka. Suures kirjas 4-paki hinnaks 34.90+4 krooni. Kokku siis 38.90. Kaks 4-pakki kokku 77.80. Lähen kassasse ja seal kasseeriti mu käest 45.90+4. Mis teeb kokku 49.90. Seda on 4-paki pealt 11 krooni rohkem. Kahe 4-paki pealt siis 22 krooni. Ütlesin kassas, et kuulge teil on müügisaalis hoopis teine hind ju. Kassapidaja kehitas ainult õlgu. Viskasin vihaga tšeki sinnasamasse ära. Hakkasin ära minema, aga süda ei andnud rahu ja käisin igaks juhuks veelkord müügisaalis kontrollimas, kas ma ikka hinda õigesti mäletasin. Mäletasin. Läksin seepeale infopunkti, aga seal oli järjekord. Loobusin ja hakkasin ära minema. Möödusin kassast, mis mind teenindas ja nägin, et minu tšekk vedeleb seal ilusasti sama koha peal. Korjasin selle üles ja läksin ikkagi infoleti juurde. Ootasin kannatlikult järjekorra ära ja nõudsin õigust. Ega ma ei lootnudki raha tagasi saada, aga tahtsin lihtsalt oma nördimust väljendada. Kujutage ette, nad tegid seal tasaarvelduse ja maksid mulle raha tagasi. Infotöötaja isegi vabandas. Tal oli kuidagi hädine olemine ja eks ta oli ebamugavas olukorras, kuid selline poepoolne käitumine on sulaselge sigadus. Kuigi mina märkasin vahet ja sain oma raha tagasi, kujutan ette, kui paljud seda ei tee ning pood koorib raha mitte millestki. Sigadus, sulaselge sigadus. Igatahes kavatsen edaspidi tähelepanelikult jälgida kassaaparaadist läbi jooksvaid numbreid.

Tšekk kus kirjas "päris" ja päris hind.



Need pangatähed sain tagasi. 22 krooni on ka raha.



Ja ostuobjekt.

Kommentaare ei ole: