01 aprill 2009

mul on, sul pole, bööööö

Täna hommikul oli vaja üks arve ära maksta ja peale selle tegemist kiikasin ka oma kogumiskontole. Ma pole seda tükk aega teinud ja polnud väga aimugi, palju mul sinna tilkunud oli. Asi selles, et mul läks tavakontolt kindel summa iga kuu otse sinna arvele. No ja vaatasin täna hommikul ning üllatusin. Positiivselt kusjuures. Teate ju küll neid küsimusi rikkuritele, et millal teenisite esimese miljoni. Nüüd võib öelda, et minu kogumiskonto ületas selle maagilise piiri. Ausalt öeldes on natuke muret ka selle pärast. Ühelt poolt kardan, et kroon võidakse ikka devalveerida. Jälgin väga tähelepanelikult, mis Lätis toimub, sest igal juhul devalveeritakse latt enne. Teiselt poolt on mul mõõdukas korterilaen ja autoliising. Ehk oleks mõistlik need ära maksta. Mõlemad kokku on kõvasti alla miljoni. Isegi alla poole milli. Et milleks maksta intresse eksole. Samas on see raha nagu puhvriks, kui kõik lõplikult üle viskab ja metsa otsustan kolida. Aga olgu. Las ta olla. Jõuab veel mõelda. Palju õnne mulle esimese miljoni puhul.

Kommentaare ei ole: