29 aprill 2009

ansipil jälle vaibaots näppude vahel (edit)

Kuulsin just AK-st, et Ansip on alustanud konsultatsioone rahandusminister Ivari Padari väljavahetamiseks. Tule taevas appi! Kui oleks minu teha, siis ma alustaks konsultatsioone Ansipi väljavahetamiseks. Ma saan aru, et Padar lekitas valitsusele esitatava eelarve päästmise paketi vahetult enne valitsusele esitamist meediasse ja Ansipi idee lükata Padar tanki läks vett vedama, sest vastutuse võtmine on nagu kuum kartul. Ma ei tea, kas ma olen liig paranoiline, aga selline tunne on. Ansip on koos oma kontooraga äärmiselt jõuline oma eesmärkide läbisurumisel. Ja kui me meenutame reformi käitumist eelnevates koalitsioonides, siis on nad alati võimu ja erakondliku maine nimel teised ohvriks toonud. Ja nii seekord ka. Ütelge, et ma sonin.
Parandus: Ma ei ütle, et ma sonin, aga valitsuse puhitsused on läinud ilmselgelt liiga lärmakaks ja eespool mainitud reformarite valitsuskäitumisele viidates võin öelda, et me saame veel näha valitsuse lagunemist. Sest arvake ära, mis on Ansipi jaoks tähtsam? Kas:
1. euro tulek tema kuningriigi ajal
2. valitsuse 4. aastane sõbralik koosistumine
Pole midagi teha, me oleme jõudnud maailmavaateliste verstapostideni.
No vaadake ise: Peaminister Andrus Ansip saatis teisipäeval rahandusminister Ivari Padarile kirja, milles avaldas rahulolematust riigi finantsstabiilsuse abimeetmete väljatöötamise ja Padari ettepanekute üle.
Reform on plindris eksole.

Kommentaare ei ole: