02 aprill 2009

ehh sõbrad, põletagem raha

Kuulan siin Morrissey viimast plaati, libistan õlut, söön juustu ja valmistun õlles hautatud jõekarpideks ning pean ütlema, et Mozza viimane plaat on ikka sigahea. Ostke, kuulake ja nautige!!!

Halba ka.
Ostsin paar päeva tagasi The Verve viimase helikonservi nimega "Forth" ja see on täielik jama. Kohe täielik. Fakk "Bittersweet Symphony" oli jube hea lugu eksole ja üldse varasemal Verve'l pole ka miskit häda, aga see viimane plaat on täielik mandumine. Ärge ostke, pole midagi kuulata ega nautida.

Mis veel.
Täna oli stuudios Ans. Andur ja mulle meeldis. Homme on Tapperis plaadiesitluskontsert (appi kui pikk sõna). Nende viimane plaat "Kiletron" ilmus nagu ikka Seksoundi alt. Kiidame härra Fuksi.

Ja veel.
Mulle tundub, et Eesti riigil on visiir küljest ära kukkunud. Ma veel täpselt ei tea, sest pole turvakaamerate pilti näinud, aga selline tunne on. Andke mulle andeks valusa sündmusega kaudse paralleeli toomise eest. Lihtsalt äärmuslik aeg toodab äärmuslikke kujundeid. Poliitikud on lolliks läinud ja märatsevad. Krt, tõstku see paar protsendipunkti üksikisiku tulumaksu, mitte ärgu mingu pensioni kallale. Masendav, kuidas ühe maailmavaate altarile tuuakse ohvriks riik ja rahvas koos kõige oma kodinatega. Nagu vaesusesse küüditamine. Ega me lõpuks devalveerimisest nii ehk naa ei pääse mulle tundub. Igasugu amatööridest analüütikud ja reitinguagentuurid kütavad ka veel hagu alla. Kole lugu. Aga olgu, poliitikast on niigi kõigil kopp ees.

Olge tublid.

PS. Varasematele lugejatele, editoorisin natuke seda sissekannet. Oma tuba, oma luba.

Kommentaare ei ole: