12 jaanuar 2009

söö raisk, muidu ei kasva

Ma peaksin rohkem sööma. Ausalt. Vahel ma ei söö kogu päeva midagi, alles õhtul. Aga see pole ju normaalne, sest inimene peab ennast ju tankima. Peaks vist enda söögiisu mõnele tibile laenama.
Võtsin otsuse vastu, et ma hakkan nüüd korralikult sööma. Hommikul, päeval ja õhtul. Mitte nii, et hommikul natuke ja siis alles õhtul. Varsti kuivan kokku nagu õlekõrs. No tegelikult ei kuiva, sest kehakaal on nagu normi piires ja väga kõhetu ma ka nagu pole. Selline tavaline pigem.
Aga mis kõige hullem, ega ma täpselt ei tea, aga äkki mõjub vähene söömine kuidagi tervisele halvasti. Seda jama küll vaja poleks. Selle jutu peale lähengi ja võtan sööklast ühe prae kaasa. Kohapeal ei viitsi ega taha süüa. Selles mõttes olen väheke kiiksuga, et ma ei viitsi oma asutuse nägusid vahtida eriti. Pigem hoian omaette. Piisab kui asutuse peo ajal näeb ja suhtleb. Mitte, et kolleegid jamad oleksid, aga ma olen lihtsalt natuke eraklik. Olgu, lähen süüa tooma.

Kommentaare ei ole: