24 jaanuar 2009

raha kaob mutiauku, mullamutt saab rikkaks

Nagu näitab mu eilne päev, saab loll kirikuski peksa. Nagu te teate, käisin eile ennast Soomes tuulutamas. Tallinkil oli mingi kampaania, kus kliendikaardi omanikud said tasuta kas Rootsi või Soome kruiisida. Ainult sadamamaks tuli tasuda. Alguses tahtsin muidugi Stockholmi põrutada, aga ma ei viitsinud võõrastega kajutit jagada. No ei meeldi ühes ruumis tundmatute inimestega olla. Ja kuna ma lollpea ei tulnud selle peale, et oleks võinud kellegi suvalise endaga koos nimekirja panna, oleks saanud üksi kajutis laiutada. Ükstapuha ju, kas tulin laevale üksinda või mitte.

Niisiis broneerisin neljapäeval endale pileti Helsingisse. Kuna ma ei tahtnud aeglase laevaga tulla, mis keskööl tagasi jõuab, siis bronnisin kell 17.30 väljuvale laevale pileti. Sellele, mis kahe tunniga kohale kimab. Tallinki esindaja aga ütles, et sellele boonusreis ei laiene ja kuna ma tahtsin asja joonde ajada, siis nõustusin maksma. Kokku natsa üle 600 eesti raha. No olen ju loll. Tasuta reis haihtus olematusse.

Nii. Hommikul magasin natsa sisse ja tellisin takso. Selle juht oli mingi vana kõbi, kes sõitis 20 km/h. Umbes poole tee peal hakkas ta haleda häälega soiguma, et tal pole vahetusraha. No fakk, mul oli jube kiire ja otsustasin selle alla neelata. Arve tuli 53 eeku ja ma viskasin talle sajase. Kiire oli noh.

Jõudsin mingi 15 minutit enne laeva väljumist sadama kassa ette ja mingi ülbe põmmpeast teenindaja ütles, et kõik, enam ei saa. Perse, ma olin nii vihane, palusin ilusasti, et kuulge, verand tunni pärast alles väljub. äkki saab. See vahtis mulle häguse tühja pilguga otsa ja saagis nüri häälega, et ei saa ja punkt.

No olgu, kuna reis oli juba pähe võetud, siis vaatasin kohe teiste laevade väljumisi ja nägin, et poole tunni pärast väljub Viking Line alus. Hakkasin siis D-terminalist jala A-terminali kõmpima. Kui minema hakkasin, tuli number 2 buss terminali juurde. Sain natuke edasi kõmpida, kui seesama buss rõõmsalt minust mööda A-terminali sõitis. No pekki, eks mina pean ikka igast asjast maha jääma ju. Aga ei teadnud, et selline liin üldse olemas on. Viking Line'le sain rõõmsalt pileti. 280 raha maksis. Ja üldse, kui oleks päev enne broneerinud, siis oleks Vikingiga 250 edasi-tagasi saanud. Meel oli mudane, no mida mida, Tallink võttis mult tagasisõidu pileti eest 580 krooni.

Olgu. Jõudsin Soome ja seal räme pakane. Mõtlesin, et külmun lolliks. Kõmpisin kesklinna ja sain poes sooja kenasti. No käisin siis igal poole ja enamasti plaadipoodides. Rebisin endale mingi 11 euro eest Interpoli "Our Love To Admire" deluxe limited editioni. Kahjuks mitte selle, kus DVD kaasas. Aga poogen, sest 11 eurot pole palju. Interpoli muusikanäiteid SIIT. Siis krabasin 10 euro eest ligi ka Morrissey "Greatest Hits'i". Selle boonusvariandi, kus kontsertsalvestusega lisa-CD kaasas. Morrissey musa SIIT. Mingid kuluvad ostsin ka, kaks mütsi, paari kindaid, paar sokke ja rohkem midagi. Nagu ma ütlesin, ohjeldamatud šoppamist polnud. Pole lihtsalt asju vaja. Kõik asjad sain ülimõistliku hinnaga ka kusjuures.

Kui tagasisõiduks laeva peale hakkasin minema, siis vaatasin, et buss sadamasse läheb alles veerand tunni pärast. Kuna kartsin jubedalt maha jääda, siis võtsin takso. Olin natuke sõitnud, kui kuskilt ilmus meie taha seesama buss, millega sadamasse oleks saanud. Mis tähendas, et jäin eelmisest lihtsalt napilt maha ja mingil moel jõudsime sellest taksoga ette. No pekki, mõtlesin, et las siis olla. 15 eurot plekkisin kapitalistliku Soome Vabariigi taksojuhile. Pärast tuli välja, et Soomes lasti inimesi viimase hetkeni laevale. Aga eestlased ongi ju affid eksole. Laevas oli igav. Jõin paar õlut, et lõbusam oleks ja oligi kõik. Edasi selle reisiga jamasid enam ei juhtunud, küll aga kõige muuga.

Läksin eile sõbrale külla ja üks teine sõber viskas autoga tema juurde ära. Kui ta oli kohale jõudnud, mina maha läinud, sõitis ta edasi ja mina hakkasin helistama. Paraku avastasin, et telefon on jalga lasknud. Mismõttes!!! Jälle!!! Kes teavad mind, neid see enam imestama ei pane. Vaatasin, et ega pole autost maha astudes kukkunud - ei olnud. Olin veendunud, et telefon on sõbra autos ja eriti ei muretsenud. Järgmine päev ütles sõber, et tema autos mobiili pole. Tal tekkis kuri kahtlus ja sõitis täpselt sinna, kus ma tema autop peale olin istunud. Helistas sealt mulle ja leidis mobiili - lumehangest!!! Asi selles, et kui kui eile sõbra autosse istusin, siis panin tähele, et ta kojamehed ei pühi korralikult, sest on veidi jääs. Läksin autost välja ja töötlesin neid natuke. Ilmselt sel hetkel libistas mobla ennast kurikavalalt taskust välja. No tore, sain täna mobiili tagasi ja saab kenasti helistada ja kõnesid vastu võtta. Saab, aga tal lihtsalt pole pilti ees. Üksainus valge helendav ekraan ja kogu moos. Täitsa täitsa pekkis. Ärge mulle SMS-e saatke palun, ma ei näe neid lihtsalt. Nagu ka seda, kes mulle helistab. Mu elu on nagu üks õnnetu luuseri unenägu. Sellest tahtsingi teile kirjutada. Olge siis teie hoolsad ja ärge laske ennast tünnitada nagu mina.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nice fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.