26 november 2008

heiastus

Täna on Von Krahlis Efterklang ja homme Eliit. Mõlemad on head ja väärivad vaatamist ning kuulamist. Kellel võimalus, kindlasti minge. Mina jätan sunnitult vahele, kuigi väga tahaks minna. Tunnistan ausalt, et pangakonto on õhku täis ja Efterklang'i 300-kroonine pilet on liiga palju. Eliidi pilet on kordi odavam, aga kardan, et see on nii pungil rahvast täis, et pitsitab liiga palju. Tunglemine ei meeldi mulle. Lisaks on sel nädalal vaja väga palju tööd ära teha. Poolteist nädalat on jäänud vabatahtlike projekti lõpuni ja kolm päeva ürituse teksti lahtikirjutamiseks ning muude tekstide samuti. Mis ei tähenda, et ma ei saa inimestega suhelda. Lihtsalt tööpäevad venivad vähemalt täna homme ja ka ülehomme päris pikaks. Aga jah, Efterklang'ist on kahju, sest nad on tõesti päris lahe bänd.

See pagana tervis on ka ikka natuke hõre. Vastik köha ja nohu on ikka. Ära ei lähe ega lähe. Nõme. Ma ei käi ringi hõlmad eest lahti, kael on kuni lõuani kaetud, paksud karvased kindad on käes ja puha. Jaladki on kuivad ja soojas. Lihtsalt tobe. Päris haigena aga ka ennast ei tunne või olen pisikese palavikuga juba nii harjunud, et ei oska seda enam märgatagi. Hea meel on sellest, et eile sõin esimest korda korralikult. Senini polnud söögiisu. Korra päevas sõin midagi ja kõik. See on jama, ma tean, aga ei olnud isu. Proovisin küll inimese moodi toituda, aga süda läks alati pahaks. Nii palju siis tervisest.

Läheme siis läbi talve ja proovime kevadeni vastu pidada.

Kommentaare ei ole: