25 august 2009

vaimustunud

Et mitte totaalne blogiluuser olla, siis kirjutan ühe tillukese sissekande.
Käisin laupäeval Telliskivi loomelinnaku kirbuturul. Niisama kondamas. Hobi pärast vaatan alati plaate ka, aga seni on kogemused olnud sellised, et midagi normaalset ikka sealt ei leia. Sel laupäeval näkkas esimest korda. Ostsin kolm Spritualized'i plaati. 120 raha maksin. Ma tean, ma tean, et ma olen ohmu ja oleks võinud ju netist tõmmata, aga ma olen natuke vanamoodne. Mulle meeldib, kui mõned hinnalised ja lahedad originaalid riiulis on. Kuulamiseks teen koopiad ja originaalid on nagu ilu pärast. Napakas natuke, aga nii on.
Et siis, mis plaadid ostsin. Siit nad tulevad:

Pure Phase (1995)


Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space (1997)


Royal Albert Hall October 10 1997 – October 1998 (aastaarvud pealkirjas)


Muide, Spiritualize'd oli eelmisel suvel toimunud Lenny Kravitz'i Eesti kontserdi soojendaja. Nali missugune. Minu jaoks selle kontserdi peaesineja on soojendaja rollis. Paraku ma ise kontserdil ei käinud. Kravitz pole lihtsalt mu lemmikute nimekirjas.
Aga kui te Spiritualized'i veel kuulanud pole, siis tehke seda. Väärt muusika.

Kommentaare ei ole: