08 august 2009

inimene raudselt suudab

Minu hea sõber Tomm ujub praegu Pühajärves. Mitte niisama lõbu pärast, aga ta teeb täna läbi Pühajärve triatloni. See pole sugugi kerge ettevõtmine. Kui paljud teist suudaksid järjest ujuda 1,9 km, sinna otsa vändata 90 km ratast ja kõik see lõpetada 21 km jooksuga. Ma arvan, et mina kukuksin juba ujumise järel külili. Ujumise ajal seda teha oleks ilmselgelt fataalse lõpuga. Tomm aga suudab. Ta on mitu kuud selleks vaeva näinud ja kui alguses mul oligi väike kahtluseuss, siis viimased kuud enam mitte. Tommi pühendumus ja areng oli muljetavaldav. Ja kuigi ta ei tee Pühajärve triatloni läbi eesmärgiga olla esikümnes, vaid oma pühendumise krooniks, on ta minu silmis selle võistluse võitja. Öelda selle kohta Tahte Triumf pole mingi liialdus. Jättes kõrvale muidugi selle mõiste ajalooline taust.
On üks asi, mis mind kurvastab. See, et ma ei saanud talle kaasa elama minna. Puht logistiliselt ja muudel põhjustel oli see võimatu. Ja sellest on nii tuline kahju, et praegu twitteris tema võistluse kulgu jälgides kipun suisa kahjutundest ohkima. Aga ma tean, et Tomm annab andeks. Ma olen nö vaimus temaga. Ja ma tean, et Trincu on kõige tähtsam abiline, kes asendab meid kõiki kui mitte just täiuslikult, siis vähemalt arvestatavalt. (Nali)
TOMM SA OLED KÕVA MEES!

Tomm Elva triatlonil 1. augustil 2009 aastal


Tomm Pühajärve triatloni eelõhtul

Esimesed kaks fotot: luhats.blogspot.com

Tomm tööl

Kommentaare ei ole: