04 juuni 2009

õnn on teel minu õuele

Ma võitsin esimest korda lotomängus. Viking lotos tervelt 22 krooni! Suurepärane soojendus tulevaseks täisvõiduks, mis mind otsejoones rantjeepõlve pidama lennutab. Ostsin uue pileti juba ära. Küll see võit ka ükskord tuleb, kuhu ta pääseb.

Pean hea sõnaga mainima ka seda, et käisin möödunud pühapäeval kirikus ja väga lahe oli. Rapla kirikus. Kirikuõpetaja jutlus oli hea ja selge. Meeldiv oli. Kuidagi helge. Oma osa oli kindlasti heal ilmal. See omakorda tekitas mõtte, mis pole uus, et peaks tihedamini kirikus käima.

Natuke ka lennuõnnetusest. Mul on teatavasti kergemat sorti lennuhirm. Ma ei suuda näiteks lennukis magama jääda, sest kardan iga hetke kaotada, kui midagi juhtuma peaks. Ükskord mõned aastad tagasi jäin lennukis magama ja ärkasin kabuhirmus selle peale, et lennuk rappus. Turbulents. Jube hirm oli. Mõtlesin, et nüüd ongi siis kõik. Õnneks asi laabus, aga hoidsin lennu lõppemiseni sõrmed valgekspigistatult kramplikult käetugedes kinni. Muidugi juhtub maal liikluses palju rohkem õnnetusi, aga lennuõnnetus tundub lihtsalt nii fataalne, et see halvab. Ja ega praegune tragöödia Atlandi ookeani kukkunud Air France’i reisilennukiga mu lennuhirmu väga ei leevenda. Aga lendama lihtsalt peab vahel. Kõige hullem on see, kui mu lennuhirm ägeneb ja ma üldse enam lennata ei julge. Paraku ongi nii, et ajaga on see mul süvenenud. Mäletan selgelt aegu, kui lendamine mind üldse ei morjendanud. Ei teagi, kus kohast ja miks asjad viltu vedama hakkasid. Äkki peaks psühholoogi juurde minema. Parem oleks, kui see siiski ei süveneks, sest praeguse lennuhirmu tasemega suudan ma siiski veel lennata.

Lõpetuseks hea uudis Morrisseylt. Hiljuti jättis ta tervisehädade tõttu ära mitu kontserti ja isegi siinsel tillukesel Mozi fännkogukonnal (kui selline üldse eksisteerib) tekkis pisike murekorts laubale. Täna teatab laulja, et tema tervisega on kõik korras. Mõnus. 4. juulil siis kohtume temaga näost näkku. Tuleb hea pidu.

2 kommentaari:

Kristiina ütles ...

Nii mõnigi lennufirma pakub lennuhirmust üle saamiseks kursuseid mille lõpus siis koos kuhugi lennatakse. Üks tuttav tegi selle läbi ja oli rahul, et sai asja rohkem kontrolli alla :)

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Ma millegipärast arvan, et selliseid kursuseid Eestis ei tehta. Publiku (loe: klientide) vähesus ilmselt. Aga kui võimalus tuleks, teeks sellise kohe läbi. Ma pean siiski ütlema, et mul on see hirm seotud rohkem eksistentsiaalsete probleemidega, mille vastu ükski lennufirma vist rohtu ei leia :)