05 juuni 2009

kõrvad sooja

Otsustasin endale kõrvaklapid osta. Juhtmeta. Käisin siis täna otsimas. Ja üllatab, et väga väike valik on. Selle peale otsustasin, et viin ennast kõrvaklapiteadusega kurssi, et ikka head helisevad kõrvasoojendajad osta teaksin. Kui keegi oskab mingit firmat või mudelit soovitada, pange see kommentaariumisse kirja. Ma ise üldse ei tea, mis hea, mis keskmine ja mida üldse osta ei tasu. Tehnikaga on nii, et enne millegi soetamist pean ennast kurssi viima, sest ma lihtsalt olen suht ohmu nendes asjades. Tuleb meelde, et kui endale mõned aastad tagasi telekat otsisin, siis kõikides poodides, kus käisin, ei osanud sealsed töötajad mulle ööd ega mütsi rääkida ega soovitada. Ainult ühes poes Järve kaubanduskeskuses oli üks tark tüüp. Tema jutust oli väga palju kasu. Nüüd ei julgegi ma enam tehnikapoodides kõrvaklappide kohta uurima hakata. Nad lihtsalt ei tea midagi. Tegelikult üks mu tuttav töötab ka elektroonikapoes ja tema on ka suht asjalik. Igatahes, inimesed andke soovitusi ja nõu.

Täna on siis Kumu ÖÖ. Loodetavasti ei jookse ma sealt peale pooletunnist mittenautlemist ära. Nii on eelmistel kordadel juhtunud, et lihtsalt kuidagi ei sobi need inimesed ega õhkkond mulle. Minu viga. Õnneks ei saja praegu vihma ja loodetavasti ka siis, sest Kumu katusel oleks muidu jama. Loodame head ja parimat. Hakkan vaikselt sättima.

Kommentaare ei ole: