25 mai 2009

jah ma ei ole venelane

Ma elan Sikupillis. Mõned nimetavad seda ka Lasnamäeks. Aga minu jaoks on see ikka üks väike linnaosake enne Lasnamäed. Olgu, vahet pole. Venekeelseid inimesi siin elab ja mitte vähe. Samas ka palju eestlasi. Minu majas elab ainult üks venekeelne perekond. Ometi ummistab meie rämpsposti korvi venekeelne valimisreklaam. Vähemasti pole erakondade kontorid välja nuuskinud meie maja rahvuslikku koosseisu. Hea seegi. Järelikult meiega saavad poliitikud vastu pükse, sest võõrkeelset valimisjura ei viitsi keegi lugeda. Tõsi, on üks erand. Keskerakond. Edgar Savisaare läkitus oli eestikeelne, aga sedagi ei viitsinud ma lugeda. Ootan teledebatte. Kuigi minu valik on ammu selge ja see erineb nii riigikogu kui ka kohalike omavalitsuste valimiste eelistustest. Mis teha, institutsioonide erinevused nii seltskonna kui võimaluste poolest. Praeguseks kõik. Tänan lugemast.

Kommentaare ei ole: