20 detsember 2008

tere jälle (edit)

Uskumatu, et jälle on jõulud käes. Mõni aasta võiks nagu vahele jääda. Üks laps ütles lahedasti, et ta ei saa aru, miks peab igal aastal jõulusid pidama, sest eelmise aasta omad on ju meeles veel. On kaks püha, mis minu arvates võiksid olemata olla - jõulud ja uus aasta ning jaanipäev. Iga kord ma mõtlen, et mida sel ajal teevad need inimesed, kellel pole lähedasi, kellega pühade ajal koos olla. No ei meeldi mulle need kohustuslikud pidustused ja pühad. Lapsena oli lahe, aga enam mitte. Parema meelega peidaks ennast kusagile ära. Ma ei tea, mida ma uue aasta vahetusel teen. Pole enam aastaid plaane teinud ja see aasta pole erand. Jõulude ajal olen loomulikult vanematekodus, sest see on tähtis. Aga uus aasta on täiesti planeerimata. Võib juhtuda, et sel aastal teengi lihtsalt pausi. Lülitan mobiili välja ja olen vaikselt muust maailmast eraldatud. Parema meelega sõidaks üldse kuhugile ära, aga majanduslangus ei lase. Oeh, saaks see jama ükskord mööda.

Kommentaare ei ole: