16 mai 2008

miks ma osalen teleshows?

1. Tuttavate surve. Lahe oleks sind ju näha.
2. Tuttavate surve. Mida alustasid, selle pead lõpuni viima.
3. Lihtsalt lahe.

Miks ma ei peaks teleshows osalema?
1. Tuttavate etteheited. Sa oled edev.
2. Tuttavate etteheited. Sa ei oska laulda.
3. Igasugune enda eksponeerimine on nõme.

Miks mul kõigest savi on?
1. Mu enda arvamus. Pole kellegi asi.
2. Mu enda arvamus. Kui ei meeldi, ärge vaadake, ma olen nii ehk naa 2 sekundit ainult eetris.
3. Minge te tõesti kõik pekki, kellele ei meeldi, sest see on minu ja ainult minu asi.

Miks ma sellest kirjutan?
1. Üks räägib.
2. Teine räägib.
3. Ja kolmas ka viskab nina peale.

Järeldus.
Ärge solvuge, aga ...

1 kommentaar:

kohvipuu ütles ...

minu meelest on äge, et sõber Toasiga osaleb selles shows. mittemõista on alati lihtsam kui mõista.