04 september 2008

ma avastasin, et mulle meeldib hingata

Ma vist ei pritsi just värsket praegu, aga sain naerda natsa. Ärge keegi palun pahaks pange, see oli heatahtlik. Ühesõnaga, Noel Gallagher, teate küll see Oasise mees, nimetas oma kõigi aegade lemmikbändiks ansambli The Beatles. Üllatus eksole. Vabandage mind nüüd kõik fännid ja ma tean, et neid selle blogi lugejate hulgas on, aga Oasis ei olegi ju midagi muud kui üks Beatles'ite edasiarendus. Noel pani kokku 10-st bändist koosneva edetabeli ja see on järgmine:
1: The Beatles
2: The Rolling Stones
3: The Who
4: Sex Pistols
5: The Kinks
6: The La's
7: Pink Floyd
8: The Bee Gees
9: The Specials
10: (Peter Green's) Fleetwood Mac
Oasise tüübi blogi saab lugeda SIIN, aga selleks peab registreeruma. Mina ei viitsi, aga juhul kui te veel pole, siis siin on teie võimalus Noel-poisi steitmentidega ennast kursis hoida.