04 september 2008

kas kesköö on ikka keset ööd

Elagu kolmapäevad, sest sellele järgnevad alati neljapäevad, mis omakorda on minu jaoks nädala viimased tööpäevad. See tähendab, et ees terendab väike hingetõmbepaus. Lisaks peaks selle nädala lõpus olema palgapäev, mis minu eelmist kirjutist silmas pidades teeb mulle ainult head. Sel nädalavahetusel peaks kindlasti käima maal ära. Rohkem nagu ei teagi, mida teha. Homme on ka Juuksuris Epliku üritus, aga ma pole veel päris kindel kas viitsin minna. Juuksur on nii pisike koht, et homme on seal kitsas mis kitsas. Kuid pole hullu, küll ma endale tegevust leian.
Kaks töönädalat on läinud normaalselt ning eks tuleb endale tunnistada, et jooksen ennast alles käima. Muidu on tore.
Olgu, kuna ma olen laisk ja kell on suht palju juba, siis tõmban otsad kokku ja lendan horisontaali.
Ahjaa, Eesti tegi Portugali õlipeadele korvpallis pähe. Vaata ja imesta eksole. Ka meie notsunahalised aeglased ümarate nägudega poisid suudavad ennast liigutada kui pingutavad.

Kommentaare ei ole: