28 jaanuar 2010

hammustatud õun

Päris tige riist see Apple'i iPad, aga nagu paljudele teistelegi, jääb mulle arusaamatuks, milleks seda kasutada, kui on olemas iPhone, iPod Touch ja MacBook-Airid-Prod. Telefoniks liiga lahmakas, arvutiks nagu liiga ebaturvaline (kaanega sülekas peab nagu rohkem vastu). Vot ei oskagi nagu seisukohta võtta. Tehniline progress on muidugi tore, aga tarbetuid või pooltarbetuid asju on niigi palju. Aga äkki ma eksin, iPad leiab massilist kasutust ja kõik Apple'i fännid leiavad asjast miljon rõõmu, mida mina praegu märgata ei oska. Ootame, vaatame.
Mulle isiklikult Apple'i tooted meeldivad. Minu arvates on hammustatud õuna toodetel kaks sihtgruppi - targad ja lollid. Targad, kes Apple'i asjadest viimase välja pigistavad ja riist- ning tarkvara imelist kokkusobivust naudivad. Lollidele meeldib aga see, et ei pea jamama igasuguste viirustega, programmidega ja kõik on lihtne. Mina kuulun lollide hulka. Mulle ei meeldi, kui arvutil peab hakkama mingeid programmijuppe installima, pidevalt viiruste pärast värisema jne. Peale kaheaastast MacBook'i kasutamist olen ma oma otsuse õigsuses õuna asju kasutada veelgi rohkem veendunud. Tilgaks tõrvaks meepotis on muidugi asjaolu, et mu MacBook'i emaplaat riputas sussid varna ja uue panemine maksab väga palju raha. MacBook'ide emaplaadi küljes on ju mitu asja veel, mis selle kalliks teeb. Nukker. Aga ometigi ei morjenda see mind väga. Elame veel koos Apple'ga.

Kommentaare ei ole: