18 detsember 2007

eeterlikud ained uimastavad ja nihutavad reaalsust

Ahjaa, mind kutsuti Vikerraadiosse ühte saatesse külla. Mulle üldse ei meeldi endast rääkida, aga kuna ma tean saatejuhti ja pean tast lugu, siis tulin talle vastu. Mis päeval saade eetris on ja mis saatega tegemist on, seda ma teile ei ütle. Böööööö.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

...aga ma võibolla juba leidsin. bööööööö!!! ja kui see on see, mida ma arvan, et see olla võib, siis ei saa seda niiehknaa kuulata.:(

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

ausalt öeldes ei tea mina ka täpselt, mis saatega on tegu.:))) aga ma arvan, et kuulata saab ikka, sest kes tahab, see kuulab.:P

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

nii, uurisin natuke saatekava ja vist sain aru, mis saatega tegu. jube pikk saade, mis tähendab, etsee väike lups, kus mina olen nõuab väga pikka passimist ja saatele keskendumist. see on ju hea uudis.:D

Anonüümne ütles ...

ai pekki, kirjutasin praegu niiiiiiiii pika kommentaari ja blogger pani näkku.

ehk siis, see võib siiski olla sama saade, mida ma arvan, et ta on. see on ka tegelt pikk saade ja nagu ma aru sain, siis see külalise osa on õhtul veel eraldi.. aga võib-olla sain ka üldse asjast valesti aru. aga kui sain õigesti aru, siis ei saa seda ikkagi "live"'s kuulata.
AGA!! võin lindistada kasseti peale ja pärast niikaua kuulata, kuni lint üles ütleb.:P