04 juuni 2007

nooti peab tundma

Täna on üks mu nooruspõlve iidoleid Tallinnas. Suht tudisev, aga häält pidi veel tegema. Piletit mul loomulikult pole ja see ajab närvi. Ilgelt närvi. F*kk ma ütlen. Igatahes olen otsustanud ennast mitte väga piinata ning kui ka imet ei juhtu ja piletit ei saa, siis ennast kärna ei kratsi. Võiks ju kasutada tutvusi ja kontserdikorraldajale helistada, aga see oleks nõme. Mulle ei meeldi inimesed, kes enda tutvusi, positisiooni võimisiganes ära kasutavad. Ma ei kasuta isegi enda pangakaardi eelist ilma järjekorrata teenindusele pangakontoris. Mida pekki. Igasugune V.I.P. värk sakib täiega. Ja kui keegi arvab, et ta seda on, siis minu pissit saab teie lagipea maitsta kindlasti.
Aga kontserdi juurde. Kui mul ka ei õnnestu sinna pääseda, soovin kõigile õnnelikele, kellel pilet tagataskus, meeldivaid elamusi. Ärge ennast tagasi hoidke. Selle mehe panus muusikaajalukku on olnud vägev.

Kommentaare ei ole: