03 veebruar 2011

jookseb käima

Uus töö ja uus koht on mu vastu olnud lahked. No tegelikult pole see päris uus töö ega uus koht, sest vahetus toimus lihtsalt sama maja ja kollektiivi sees. Vahetus korrus ja inimesed. Osakond ühesõnaga. Ja on olnud tore. Mõningad tagasilöögid on olnud, aga selle võib julgelt õppimis- ja kohandumisaja alla kanda. Igatahes on hea meel, et üks etapp läbi sai ja uus algas. Tõsi, nüüd on mu nädalagraafik täiesti sassis. Minu nädalavahetus on esmaspäev ja teisipäev. Mis muidugi ei tähenda, et ma reede või laupäeva õhtul mõnele üritusele ei ilmuks. Kui ikka on väärt asi, siis ma osalen. Aga omajagu harjumist uus graafik nõuab. Et siis rahul rahul rahul.

Muidu on elu suht sündmustevaene. Oma isiklikest kannatustest või rõõmukiirtest ei hakka kirjutama. Nii nagu pimedus äratab meie sisemised deemonid, teeb seda mõnede asjade meenutamine minevikust. Aga sama skeem toimib ka meeldivate hetkede elustamisel. Maailm on imeline, kummaline, ümmargune, värviline...

Lõpetuseks. Valimistest praegu rääkida ei viitsi. Tsau.

Kommentaare ei ole: