01 august 2007

seest mõrud kommid

Hea film täna õhtul. ETV-st, "Rekonstruktsioon" (Taani 2003). Alguses tundus staatiliselt psühhedeelse piinajana, kuid juba peale natuke vaatamist läks asi nii käima, et naelutas kindlamast kindlamini ekraani külge. Kuigi täna polnud just kõige parem tuju sellise filmi vaatamiseks, sain hakkama. Valus film oli. Ma ei tea isegi miks, aga oli. Ilus ja valus. Ehk oli põhjus minu emotsionaalses seisundis või kuluma kippuvas kuus taevavõlvil, aga mõjuv oli ta küll.

Ma olen terve päeva mõelnud, et valesti elatud elu on jube asi. Minevikku on muidugi lihtne hinnata - õige/vale lahtritesse ristikesi teha. Olevikus see nii lihtne pole. Ma kahetsen elus paljusid asju. Nii tegemata kui tehtud tegusid. Mitte et asi hull oleks või peaksin tuhka pähe raputama, aga mõnikord saavad aastaid tagasi tehtud valed otsused sind kätte. Mõnus tunne see ei ole. Aga tuleb hakkama saada. Midagi saab ikka ette võtta. Ja kui ei saa, peab juhtunuga lihtsalt leppima. Raske aga võimalik.

Head ööd.

Kommentaare ei ole: