23 oktoober 2008

põmm põmm külm ja nälg

Kahest asjast.

Esiteks sain kirja lingiga artiklile, kus kirjas, et Morrissey kirjutab elulooraamatut. Olla seda öelnud BBC Radio 2'le. Go Moz go, sest see on hea uudis. Kangesti tahaks juba lugeda.


Teine jutt. Ma ei tea, kas teil on selline mure olnud, et külmutuskapp uputab toidust. Ja mitte lihtsalt toidust, vaid valmis tehtud toidust. Mul on nimelt see viga, et ma teen korraga liiga palju toitu valmis. Kõike ära ei jõua süüa ja siis ülejäänu läheb karbis külmukasse. Järgmine päev seda enam süüa ei viitsi ja teen uue toidu. Sellest jääb omakorda järele, mis rändab külma. Ja nii neid koguneb. Teiseks ostan ma näiteks pool lõhet, mis tegelikult on pirakas tükk kala. Paraku on vee-elukatel selline viga, et nad kipuvad pahaks minema. Tuleb kähku ära teha. Ja nii ongi mul näiteks praegu külmutuses kala-sulatatud juustu-koore-paprikakaste. Täna tegin kalafilee erineva juustu-tillikattega. Kõrvale võis praetud ja koores hautatud paprika. Lisaks on külmukas veel üks aasiapärane kaste bambusevõrsetega jne. Globaalne näljahäda värviks mu siniseks, kui mu külmukasse sisse näeks. Ärge teie ka rääkige.

Homme olen tööl tubli. Luban.

Kommentaare ei ole: