04 september 2007

mulle meeldib premium

Mu lemmiksaade Terevisioon alustas täna uut hooaega. Käisin kohapeal asja kaemas. Kahjuks olen nii väsinud, et ei hakka täna pikalt kirjutama. Uni murrab. Nii et saatest tulevad pildid hiljem. Praegu riputan üles vaid mõned pildid. Esimesena paar pilti peaministrist ja Andrist, kes Postimehele (või oli see: Postimehesse. Ah kes seda teab.) hooaja avasaatest reportaaži kirjutas. Jutt käis kusjuures Põhiseaduse pilsnerist.





Tuuli, kes sel hooajal Terevisiooni tüüri juurde asus. ETV tegi hea valiku. Tagapool paistab seesama Ansip.



Lisaks veel paar pilti Terevisiooni kauaaegsetest saatejuhtidest, kes selle saate sõna otseses mõttes ETV paraadsaate vääriliseks tegid. See tundmatu tüüp seal ei puutu asjasse.



4 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

Vahepeal silkab mees mõne kolleegi juurde, suskab oma valge MacBooki nina alla ning teeb neist veebikaameraga pildi. "Mul ei ole ju fotokat! Aga blogisse tahaks pilte panna," selgitab ta.

Tegite mu hommiku palju rõõmsamaks. :D (heas mõttes eks ;))

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Enamvähem, nii see oli.:D Kuigi seletamist oli vähem. Kõsimusi, milleks need fotod, ei esitatud. Nad ei saanud esialgu arugi, miks ma oma mäkiga ringi sebin. Vähemalt ei peetud seda enamasti fotografeerimiseks. Kui aru saadi, oldi üsna vastutulelikud. Küllap mu üsna kahjutuna tunduv ilme ja käitumine mõjusid.:D

Rõõmu on alati rõõmus teha.:D

Mõtlik mees ütles ...

igatahes oli see üks vahva hommik ning veel toredam on su blogi lugeda. cheers!

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Aitäh! Oli küll, ainult et varane ärkamine ei ole minu apluaa.