04 september 2007

ilus ilus ilus

Avastasin täna omaenda toa laes vikerkaare. Ei tea, mida see peaks tähendama? Kas seda, mis on kirjas Esimese Moosese Raamatu 9. peatükis, 12-16 salmides?

Ja Jumal ütles:
"Lepingu tähis, mille ma teen enese ja teie
ja iga teie juures oleva elava hinge vahel
igavesteks põlvedeks, on see:
ma panen pilvedesse oma vikerkaare
ja see on lepingu tähiseks minu ja maa vahel.
Kui ma kogun maa kohale pilvi
ja pilvedes nähakse vikerkaart,
siis ma mõtlen oma lepingule,
mis on minu ja teie ja iga elava hinge vahel
kõiges lihas, ja vesi ei saa enam
kõike liha hävitavaks uputuseks.
Kui pilvedes on vikerkaar,
siis ma vaatan seda
ja mõtlen igavesele lepingule
Jumala ja iga elava hinge vahel
maa peal olevas kõiges lihas."

Vist mitte, sest siin räägitakse vikerkaarest, mis on taevas. Mu toa lagi taeva mõõtu välja ei anna. Selge on see, et vikerkaar on optiline nähtus, mille põhjustab päikesekiirte murdumine ja peegeldumine. Tähenduse otsimine sellele on kinni inimeses eneses. Kuid tore on ta siiski. Üldiselt peetakse vikerkaart lootuse märgiks.Vikerkaar on ka geiatribuutikas kasutatav sümbol. Täpselt ei teagi, miks. Olgu kuidas on, arvan, et minu vikerkaar tähendas lootust. Loodetakse aga enamasti head. Mina ka.









Üks väike rõõm las olla igas päevas,
üks pilk või naer, üks õis või värvilaik...

Kommentaare ei ole: