10 juuli 2007

savisaar varastas võid (täiend. kl 11.08)

Kui see, et hommik on õhtust targem, on ammu teada. Siis nüüd tuleb välja, vähemalt minu jaoks, et lõbusam ka. Heatujulisem, oleks täpsem öelda. Mõtted on seedunud ja asjad ei paista sedavõrd tumedas valguses. Selle kõige otsa mõni hea positiivne lauluke ka ja ongi maailm helgem. Helekollane, nagu mu telekatoa seinad. Alati on lootust. Kunagi ei tohi alla anda. Mulle tundub, et mõnikord viib mõni väike pilv, mis päikese ette tuleb meid rohkem endast välja, kui asi seda tegelikult väärt on. Me hindame asju emotsionaalselt üle. Piltlikult öeldes unustame me oma väikeste murekeste kõrval ära, et suurteni pole me veel jõudnudki ja ei pruugigi jõuda. Seda me peaksimegi meeles pidama ja mitte meelest laskma. Meie ümber ja meie elus on nii palju ilusat. Kuid see on muutunud juba sedavõrd harjumuspäraseks, et unustame selle üle rõõmu tunda ja laseme mingitel väikestel marginaalsetel ning ajutistel asjadel end morjendada. Ei lähe läbi. Me saame hakkama. Kui vaja võtame aja maha ja vaatame elu helgemat poolt. Vaatame elu parimaid külgi ja õpime neist uuesti rõõmu tundma. Ilusat ja rõõmsat suve teile.

on lõppen'd tööke
ja algab ööke
ei mingit müra
ei mingit kära

uni tule rutuga
et magama ma jääks
kata oma tekiga
et väsimus must läeks

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

uni tule rutuga
et magama ma jääks
kata oma tekiga
et väsimus must läeks

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

Yay, mul on hea meel, et tuju tibagi parem on. :)

Tabavad pealkirjad on sul alati. :D