08 mai 2007

lubadus

Kuna ma lubasin, et kirjutan täna sissekande, siis nii ma ka teen. Lubadused on täitmiseks. Aga ärge arvake, et mul pole mõtteid, mida kirja panna. Aega pole olnud. Aega, seda kõige kallimat vara. Olen oma kiirustamiste peale selle ära raisanud. Kahju muidugi, aga nii on.
Muidu on kõik ilus. Kevad. Jah kevad. Kõik tärkab, läheb roheliseks, isegi vihm on soe. Väga väga ilus. Ja inimesed, need inimesed. Nemad on kevadel kuidagi ilusamad. Südamel on hea meel.
Varsti on 9. mai ja ei tea, mis saama hakkab. Ootame, vaatame, jookseme.
No nii, mu lubadus täna blogisse sissekanne teha on nüüd täidetud ja tõmban otsad kokku. Kuna blogi kell näitab Kesk-Aafrika aega, siis kirjutan õige aja ise. Postitamise hetkel on 7. mai ja kell on 23.35

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

Ootame, vaatame, aga ärme rohkem jookse, eks..:)