02 juuli 2008

siin ma läen, olen valind tee

Varsti hakkan siis minema. Kui kohale jõuan, pigistan ühe silma ja kõrvad kinni ning tüürin sinna kuhu vaja. Ühe silma sellepärast, et kinnisilmi kulgemise oskused on mul enam kui nadid. Aga miks ma nad kinni panen? Sellepärast, et Õllesummerit mitte näha. Ma olen ju ometigi peen ja peps inimene, kelle jaoks see üritus on fuih fuih fuih eksole. Lähen sellesse matsluse pessa seepärast, et Dahlingut kuulata. See on hea ja tore bänd ning kui tasuta saab, siis tuleb minna. Pärast seda vutt-vutt koju, sest homne päev algab varakult ja on täis palju paberimäärimist. Kell 9 pean olema juba pangas, siis 10.45 hambaarst, seejärel veel ühte panka jne jne jne ja ilmselt ka siis ARK-i ja ega ma täpselt ei teagi, mida kõike veel auto ostu juures tegema peab. Aga loodetavasti pangahärrad või- tädid juhatavad. Kurb on muidugi see, et lisandub uus raharöövel. Kuid ma olen vapper ja käin usinasti tööl, küll siis hakkama saan. Ja millal eesti mehed enne hätta on jäänud. Ei kunagi. Adrakured pihku ja edasi. Kõrvad tuules lehvimas pappi aina tuleb.

Kommentaare ei ole: