08 juuli 2009

moziga uuele katsele

Ühesõnaga Morrissey Tallinna kontsert oli üle ootuste hea. Mul oli see kuues kohtumine Moziga. Saabusin pulmast ja olin natukene napsune. Võtsin alustuseks õlle ja seisin lavast umbes paari meetri kaugusel. Rahvast oli veel hõredalt. Soojendusesineja ajal sahmisingi ringi ja rääkisin tuttavatega. Peale soojendajat otsustasin, et pekki, lähen lavale nii lähedale kui võimalik. Jätsin õlletopsi kuskile vedelema ja saingi hea koha. Minu ees oli ainult kaks inimest. See, kes mulle lähemal oli, too haises räigelt higi järgi. Tundub, et pesemine on tema jaoks tundmatu tegevus. No see selleks, lõpuks nina harjus ära. Ja siis lõpuks langes riie ja seal taga ta oligi. Täies suuruses. Lugude valik oli fantastiline. Kuna ma olin lava suhtes keskel, siis minuni Morrissey käepigistused ei jõudnud kahjuks. Monitorid olid lihtsalt ees. Aga Luksemburgis sain tegelikult terekätt anda, nii et kõik bueno. Morrissey viskas kaks särki ka rahva sekka. Neist viimane maandus täpselt minu kätte. Paraku hüppas üks välismaalane hullipilk silmis ja paar tšikki kohe särgi külge ja hakkasid meeletu ahnusega seda mu käest ära rebima. Suisa sellise hooga, et lendasid ise põrandale ja kiskusid hulk kõrvalseisjaid ka endaga kaasa. Mul jäi jahmatusest lõug ripakile ja lasin lahti. Milleks maadelda. Kui ikka viisakust pole antud, siis pekki sellega. Lõppude lõpuks pole Morrissey särk tema looming, mida hindama peab. Mu elu ei oleks selle särgi pärast paremaks ega halvemaks muutunud. Lõpuks see hull välismaalane saigi särgi endale. Palju õnne talle, pangu see endale öösel pea alla. Publiku auks peab ütlema, et kuigi seal oli ka affe, oli kõik korras ja häbenema ei pidanud. Morrisseyl endal oli ka silmapaistvalt hea meel. Edev nagu ta on. Tahtsin veel ühe särgi ka peale kontserti osta, aga S-suurust polnud ja M on minu jaoks juba tiba suur. Mis teha. Õnneks rabasin Helsingis endale tuuri särgi ja seal oli S-suurust vabalt saada. Ainult kallimaks läks see lõbu veidi kui Eestis. Aga vahet pole. Peale kontserti sõidutati mind kenasti pulma tagasi. Kuulasin kogu tee - arvake keda? Õige! Smithsi ja Morrisseyd. Väga lahe, et ta lõpuks Eestis ära käis ja loodetavasti leiab uuesti tee siia. Peab leidma. Ja siis ehk natuke suuremasse kohta.
Natuke enda ärimehe oskustest ka. Mul oli kaks Mozi piletit, mille üks omanik viimasel hetkel teatas, et ta ei saa tulla ja teine oli minu oma, kuna ma sain siiski tasuta sisse. Need kaks piletit müüsin ma õige hinnaga maha. Panin küll kallima hinnaga kuulutuse üles, aga keegi ei reageerinud. Lõpuks, kui müügiks oli aega üks päev, panin originaalhinnaga letti. Kohe hakati helistama ja kirjutama. Raisk, oleks ikka pidanud vähe vahelt tegema, sest kuuldavasti said need, kes kas spekuleerisid või samasuguse olukorra pärast, nagu mina, piletid palju kallimalt müüdud. Ärimees Nossov nagu ma olen.
Olgu, nüüd Mobyle.

2 kommentaari:

Kristiina ütles ...

Peaks ütlema, et parim kontsert mida seni näinud ja väga positiivne laks :) Otsustasime kaaslasega mitte lava ette minna vaid suundusime parempoolsele rõdule, kus saime väga head kohad. Ruumi oli nii istumiseks enne kontserti kui lahedalt seismiseks ilma, et keegi kaenlaalusega nina nühiks ;)

Loomulikult oleks olnud tore lava ees olla, aga vaadates seda massi ma ei ole kindel kas seal oleks õhku olnud ja teiseks paistis nii mõnigi ebameeldiv kuju ringi sehkendamas. Igatahes vaade ülevalt oli hea ja andis võimaluse kogu kontserdi ja ümbritseva endasse tõmmata.

Kuna olin kindel, et sina ja KikuRiinu kontserdi olete siis ei olnud just raske ülevalt teid kahte näha. KikuRiinu esireas ja sina üks-kaks inimest tagapool. Loomulikult mul oli kahju, et need nõmedad kastid just teie ees olid.. nii napilt, damn! Häirisid ka väga teist parempoolsed noored kes tulid tukka viskama, no mida asja.. aga kõige suurem WTF oli tõesti nende särkidega. Esimese sai miski tüdruk esireas kätte aga tema taga olnud meesterahvas rabas tüdrukult ümbert kinni ja lukustas käed särgi ümber ning keeldus lahti laskmast. Mozi turva tuli juurde ja üritas mehega rääkida, et ta lahti laseks aga on keeldus.. ja nii tükk aega. Lõpuks see tüdruk sai ikka särgi kätte.

Teise särgi puhul olin alguses kindel, et sa said selle, aga siis tekkis meeletu rabelemine ja tühimik lava ette ning kõik rõdul olijad hoidsid hinge kinni, et kellelgi peal ei trambitaks ja et keegi peksa ei saaks.. dziiisas küll mis rabelemine ja hullunud pilgud.

Igatahes oli Moz fantastiline ja heas tujus, loodetavasti võtsime ta hästi vastu ja ka temal oli tore õhtu :)

Kristiina

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Mozil oli hea tuju, seda oli lähedalt väga selgelt näha. Üldiselt ta ei varja, kui ta rahul pole. Nagu ma juba sissekandes ütlesin, edev mees, nagu ta on, ei jäta seda välja näitamata. Õhku õnneks oli ees ja tuttavaid oli kontserdil hulgim. Ebameeldivaid tüüpe ma kas ei osanud või ei jõudnud õnneks märgata. Peale selle higise onkli minu ees :D Aga tore oli jah. Ning rõdult kusjuures oli ilmselgelt teine parim paik kontserdi vaatamiseks.