15 juuli 2010

elagu puhkus ja mängud

Hurraa, hurraa, hurraaaaaaaaa! Täna kell 21 algab puhkus! Minu nädala "Suveniir" tõmbab otsad kokku ja järgmistel nädalatel juba uued saatejuhid ja toimetajad. Ausalt öeldes pole seda saadet eriti raske teha olnud, aga suvine "hapukurk" on ikka ilmne tõsiasi. Jaks on ka otsas. Puhata ja mängida tahaks juba. 16. augustil läheb mu järgmine saade eetrisse, aga siis on loodetavasti juba elu Eestimaale tagasi tulnud. Tegelikult on olnud hea nädal. Muusika, mis me saatesse saanud oleme, on olnud äge. Mitte mingi peavoolu jama. Esimeses saates Põhja Konn, mis oli hästi lahe noorte kuttide progebänd. Teises saates oli Bad Apples oma tuntud headuses. Kolmas saade oli lotokolmapäeva tõttu lühike ja seal musa polnud. Tänaseks tahtsime Badass Yukit ja isegi kokkulepe oli olemas, aga asi takerdus kahjuks tehniliste jamade teha. Selle aemel tuleb mingi Viljandi folgi asi. Ma ise küll sellise muusika fänn pole, aga mis siis, halb see ka ei ole. Kuid nüüd algab puhkus.

Sel nädalavahetusel on siis Positivusele minek. Esialgu ei teagi veel, kas üksi või tuleb keegi veel. Lahtine. Üksi on muidugi suht kurb minna. Üldse ei tahaks, aga paraku pole mul just palju sõpru, kes sellisest muusikast ja festivalil hängimisest huvituksid. Millest on muidugi kahju, sest kohati ikka on neid kontserte ja pidusid, kuhu ma ei lähe, sest pole lihtsalt kellegagi minna. Kuid Positivusele ma lähen ja asi vask. Üksi või mitte. Pilet on küll veel ostmata, aga seda jõuab.

Olge siis tublid.

5 kommentaari:

K. ütles ...

Piitsa nii närbi blogipidaja staatuse eest!

K. ütles ...

Tegelt ka - kui sissekannet ei tule, järgneb füüsiline karistus!

K. ütles ...

Kavatsen igapäevaselt tegeleda ähvardustööga, kuni sa lõpuks augustiskoori ka avad ning lõpetad suurema tulemusega kui juulikuus! (vibutan sõrmega)

K. ütles ...

Vitsa! Piitsa! Hammustan ka!

K. ütles ...

Behmoooooo!