15 oktoober 2009

närb kirjutaja

Olen närb kirjutaja, olen jah. Aga kuidagi laiskus on kontides. Sügis vist. Ei meeldi mulle see aastaaeg. Külm, niiske ja pime. Sel nädalal pean vara ärkama ka veel pealekauba. Aga ma olen öökulli tüüpi inimene. Hilja voodi, hilja üles.

Eelmisel nädalal käisin Solarises ka. Väljast kole nagu öö, seest ka tavaline kaubanduskeskus. Kammisin kiirkorras poed läbi, ostsin oma MacBook'ile punased nahkkaaned, paar raamatut ja kõik. Lidos käisin ka söömas. Söökla. Hinnad kusjuures suht soodsad.
Tegelikult kardan, et Solaris on järgmine koht, kus noored hängimas hakkavad käima, kui just olukorda algusest peale kontrolli alla ei võeta.
Kahju ka, et kinoga selline jama juhtus. See on iseenesest ju tore, et kinosid juurde tuli. Väärtfilmi kino on ka vahva asi. Kuigi ega ei teagi, millal ma sinna julgen minna. Mingi alateadlik hirm istub kuklas. Kuidagi vilets oleks filmi vaadata, kui pea on pideva ohtunde pärast õlgade vahele tõmmatud. Aga küll seal käima hakatakse.

Novot, rohkem polegi midagi kirjutada. Tegelikult olen lihtsalt väsinud ja lähen magama.

Kommentaare ei ole: