05 aprill 2007

talvearmastajad on pekinäod

Tänasel kenal kevadpäeval on olemine üsna kehvakene. Kahtlustan, et süüdi on selles eilne kohtumisõhtu sõpradega. Oli tore. Välja arvatud keegi aff, kes Kukus tossupommi süütas. Nägin esmakordselt kuidas keskealise mehe kehas elab tegelikult 7-aastane. Kahju kohe. Aga see selleks.
Täna näitan oma süüdistava näpuga inimeste peale, kes talve armastavad. Ütelge mulle, milleks oh milleks meile talv. Eriti miinuskraadidega ja lumega. Nagu teile meie vastikust sügistest ja kevadest veel ei piisaks. Ning vihmasest juuni-juuli-augustikuust. Mul hakkab nahk sügelema, kui ma kuulen kedagi soigumas valgetest jõuludest ja lumisest aastavahetusest. Kas teile kulla talvearmastajad meeldib igasuguste sallide mütside käpikutega ringi tuiata. Kas ei oleks hoopis lahedam t-särgis murul pikutada. Kui mul oleks selline võim, siis ma kehtestaks Eestis aastaringse plusskraadidega kliima. Talvel nii +5, suvel +28. Kevad ja sügis oleksid nii +15. Ja kui teil kulla talvearmastajad lume isu peale tuleb, et kohe kuidagi ei saa, meil sõidavad laevad ja lennukid Soome vahet. Minge ja istuge lumehanges. Külmetage oma tagumikku. Minge minge. Aga kui te mulle kõvasti maksate, siis 4 päeva lubaksin lumel maas olla. 23. ja 24. detsember ning 31. dets. ja 1. jaanuar. Kuid seda ainult siis, kui te mulle palju-palju pappi pritsite. Muidu mitte.
Nüüd te küsite, et kus kohast selline vihkamine ja kurjus mu sees. Vastan. Minge õue ja vaadake kuskohast mul selline kaun lumearmastajate vastu. Kui ma pean kannatama sellist kevadet, mis õieti peaks kandma pooltalve nime, siis muidugi mu hing nutab ja karjub sees. Kus on päike, puhkevad pungad, säutsuvad linnud, roheline murulapp ja mulla seest väljapassivad vihmaussid. Ma küsin KUS??? Nad on peidus, sest teie lume- ja talvearmastajad olete ilma ära sõnunud.
Edasi ei kirjuta, lähen teki alla tagasi. Hing on haige.

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

Õige, kahe käega poolt!! Võtan koduloomade käpad/sõrad asjad ka appi ja nõustun. Mul on küll juba lumeinimese väljanägemisest kõrini. Ja läbijäätunud jalgadest-kätest. Ja sellest, et inimesi narritakse - antakse nädal aega 13-15 kraadi sooja ja siis tuuakse talv tagasi. :( Varsti on lumi ka jälle maas ja roheline muru ning pungas puud on ajalugu, pekki küll!

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Me peame mingi talvevastase liikumise moodustama ja nõudma paremat kliimat nüüd.:D Kliimamuutused peavad tulema ja nüüd ja kohe!!!