03 aprill 2007

miks ma ei maga

Miks ma ei lähe normaalsel ajal magama nagu kõik tublid tööinimesed? Miks ma pean nagu napakas poole ööni üleval olema? Miks miks miks??? Tore muidugi, et saab seda endale lubada muidugi. Kui paljud üldse saavad. Pensionärid, sülelapsed ja asotsiaalid. Need viimasedki mitte alati. Ülejäänud orjavad kõik kas kellast kellani töökohta, kooli või lasteaeda. Paras teile! Mina ei pea kella 9-ks tööle tormama ja hilinemise korral kellegi hävitavat pilku või mis veel hullem, nõmedat epistlit kuulama. Aga ikkagi võiks normaalsel ajal magama minna. Plaanisin homme hommikul trenni minna, aga ma tean juba ette, et ei viitsi, sest tahan kella 11-ni voodis vedeleda. Aga jah, kui nüüd ausalt öelda, siis ega ma nüüd ennast väga süüdi ka ei tunne. Juba seepärast, et tulevikus hakkan kindlasti tubliks. Päris kindlasti! Luban teile. Kõigile, kes mu blogi ei loe ja neid on miljoneid. Teile aga, kes te mu blogi loete, ei luba ma midagi, sest teid lihtsalt pole veel olemas. Ja kui te ilmute, on see küsimus juba ammu päevakorralt maas.

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

..ei ole midagi päevakorralt maas, kõik on vägagi aktuaalne.:D

Ja ära parasta, Kiku saab kurjaks.:D

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Ära saa kurjaks Kiku, inimesd on ju ilusad ja head.:D