09 aprill 2007

kohtumine munapeaga

Endal ka piinlik, et kui pead blogi, siis tee seda korralikult. Mul aga pühadepaus. Ütlen ausalt. Reedel oli pidu, laupäeval olin vanemate juures maal ja täna läksin maalt naastes otse tööle. Seega on mul vingelt vabandusi.
Tänases blogis tahtsin alguses sõimata ateiste ja pärast vananevaid poliitikuid, kes kuidagi lõpetada ei mõista, aga ei viitsi kumbagi. No ei viitsi. Olete nüüd kurvad? Pole viga, kurb olla ei ole häbiasi ja närvirakud jäävad ka alles. Pealegi võtan ma ateistid ja veteranpoliitikud kunagi hiljem raudselt ette. Minu käpp selle peale. Muideks mul on ilusad küüned. Kooli ajal mataõps ütles. Tema säästmiseks ma seda lugu teile ei jutusta. Aga mingi loo ma ju pean teile rääkima.
Ühesõnaga lugu päris elust. Olime linna peal nädalavahetusel pidutsemas ja liikusime ühest kohast teise rolleriga. Mina ei juhtinud, ausõna. Maandusime Kuku juures ja see oli meie meelehärmiks kinni. Kuni me seal eeskojas ust kangutasime (need, kes käinud, teavad) tuli mingi tont ja hakkas rollerit torkima. Motosõiduki peremees lendas välja ja uuris, et miks mees võõrast vara näpib. See ajas mingit jura vastu. Ei mõistnud ühesõnaga, et midagi valesti oli teinud. Õiendasid ja õiendasid, ma olin suht rahulik ja mõtlesin omaette suuri mõtteid. Neid, mida ma ikka aeg ajalt ette mõtlen. Et kui suureks riigimeheks saan, on hunnik mõtteid ette ära mõeldud ja on lihtsam ning olgem ausad, ka kergem, teile hea valitseja olla. Aga noh, loo juurde tagasi. Õiendasid, mis nad õiendasid, lõpuks otsustasime edasi liigelda. Istusime rolleri selga ja asutasime minekule, kui see torkija tüüp mobla võttis ja kellegile kõne võttis. Jutt umbes selline, "Kuule tulge Kuku ette, siin pekstakse, kambakesi on kallal, tulge ruttu...". Ma ütlen ausalt, ajas ikka närvi! Me polnud teda näpuotsaga puutunud ega midagi. Astusime talle uuesti juurde, et kuule ära valeta rajakas. Selle peale pistis tüüp aina hullemini mobiili ohkima, et pekstakse, pekstakse, tulge ruttu. Siis saime aru, et munadepüha tegelik sisu seisab meie ees, MUNAPEA oma täies hiilguses. Kuna me tõesti koksida ei tahtnud, sõitsime minema. Selline lugu vot.
Moraal on täna täiesti arusaamatu, aga mis seal ikka:
Selleks, et loll olla, ei pea sul Audit olema.
Täpsuse huvides veel niipalju, et väljend munadepüha või munapüha on jälk ja asjatundmatu. Kes neid tarvitab on harimatu mats ja ebaintelligentne tõuk. Kes aru saab, see saab, kes mitte, on ...

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

heh, ei tea, kas politsei lendas pärast ikkagi kohale? :S affikari ma ütlen!

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

Ei ei, ta helistas sõpradele.:D Need võib olla lendasidki kohale, aga me olime selleks ajaks juba ära rollerdanud. Kuigi ma kahtlen, kas nad ikka lendasid kohale, munad teatavasti lennata ei oska.