28 november 2008

saksofoni kääksud

Täna magasin poole päevani. Tegelikult peaaegu õhtuni. Eile oli ajuragistamise koosolek koos söökide ja jookidega. Pärast käisin kolleegi ja ta silmarõõmuga mingi jazzbaari avamisel. Ma ei ole esiteks jazzisõber, teiseks ei meeldi mulle üritused, kus mingid fotgraafid ringi tuiavad. Mind muidugi keegi ei pildista, sest ma olen tundmatu suurus. Aga ikkagi on see häiriv, sest see on tobe ja rumal ajakirjandus see seltskonna oma. Nüri ja mõttetu. Ühesõnaga selles jazzklubis käimine oli ilmselge viga. Lisaks oli see muusika igav. Selline tavaline isikupäratu jazz, mis on teiste samasuguste miljonite lugudega äravahetamiseni sarnane. Üldiselt ma üritan taolistel üritustel, igasugustel avamistel ja vastuvõttudel mitte käia. Pole minu rida. Vot nii.
Aga nüüd on kõik korras, ainult et lähen vist vara magama, sest ikka olen väsinud. Kuigi peaks tööd tegema. Aga ei viitsi vot ja ei taha. Uni on silmas ja ei jõuaks keskenduda. Selline päev siis täna. Homme olen juba värskem ja jutukam ehk.

Kommentaare ei ole: