23 november 2008

ilusate inimeste kiituseks

Äärepealt oleks täna lendamise ära proovinud.:D Tuul oli nii tugev, et kui vastu puhus, siis oli päris raske liikuda. Mitte võimatu, aga natuke ebameeldiv. Muidu kusjuures polnudki väga hull, sest ilm väga külm pole õnneks. Ainult kogu aeg oli hirm, et kohe kukub mingi oks või muu asi mulle pähe. Talvejalanõud on ka kasuks, sest vahepeal pidi lumes sumpama. Üks hea asi tänu sellisele ilmale siiski juhtus, lahe oli vaadata, kuidas autod kõik väga viisakalt linnas sõitsid. Ei mingit kihutamist ega äkilisi manöövreid. Pikivahest rääkimata. Ilusa liiklemise päevad on käes. Nii võiks jäädagi. Kino suhtes olen natuke skeptiline. Liiga maru on väljas. Üksi oleks nagu igav ka minna. Pealegi pole ma väga veendunud, et need filmid ikka nii head on, et ilma trotsida. Eilne film küll oli, aga siis oli kena ilm ka. Lausa väljas jalutamise ilm. Peaks seda rohkem tegema. Üldse peaks ennast rohkem liigutama. Kavatsen juba ammu trenni minna, aga ainult jõusaalis rassimine ei paku nagu huvi. Peaks midagi mitmekesisemat välja mõtlema. Ilmselt siis detsembris proovin jälle sportlikku elu alustada. Tegelikult ei tohiks rääkida, et ma proovin ainult, ma pean. Kuna ma kavatsen oma elu tõesti tervislikumaks muuta, siis on trennis käimine ainuvõimalik, kuidas see ka õnnestuks. Liiga palju on meie ümber hoiatavaid näiteid sellest, kuidas tervised käest lähevad ja asi kurvalt lõppeb. Mina nii ei taha. Ma kavatsen veel pikalt teile seltsiks olla. Ja loodetavasti teile oma olemasoluga rõõmu teha. Elu on, hoolimata paljudest kurbadest ja halbadest asjadest meie ümber, siiski ilus. Ja inimesed on ilusad. Teie olete ilusad. Nii jääb.

Kommentaare ei ole: