09 november 2008

kollane, hobujõuline ja sõbralik nupuke

Täna on jälle laulu- ja tantsusaadete päev. Ma olen vist hälvik. Mulle ei lähe absoluutselt mingite tähekeste kägisemised ega koperdamised korda. Ma ei saa aru, miks inimesed neid saateid vaatavad. Pekki, laulgu ja tantsigu, aga mis see minusse puutub. Miks seda näitama peab. Miks mind peaks kottima, kuidas keegi poliitik, tantsib või laulab. Mind ei koti ka, näiteks millises poes ta käib ja mida ta millestki, mis tema professiooni ei puutu, arvab. Aga see tungib läbi ukse ja akna minu isiklikku inforuumi ja risustab seda mõttetu haisva saastaga. Ma olen juba väsinud neist kollastest-roosadest "uudistest". See sõnnik peaks olema korralikust ajakirjandusest betoonseinaga eraldatud. Teed näiteks postimehe veebiversiooni lahti ja oled sunnitud neid jõledaid pealkirju lugema. Juba see tekitab ängi ja viha. JÄTKE MIND RAHULE!!! Oeh, ega minu virisemisest kasu pole. Tuleb kuidagi edasi elada. Vähemalt võin ma käe südamele panna ja kinnitada, et ma ei ole alates augusti lõpust MITTE ÜHTEGI kroonikat, justi ja muud sarnast paska lugenud. Ja uskuge, vaimne tervis on hulga parem. Elukvaliteet ei ole halvenenud, vastupidi. Soovitan.
Et mitte vihased noodid kõlama ei jääks, siis lõpetan natuke positiivsemalt. Vähemalt üritan. Sain lõpuks nii kaugele, et käisin autoga hoolduses ära. See on tore. Paraku lõi arve selle eest mul hinge kinni. 10679 eesti raha taheti!!! Jube. Hooldus on puhas väljapressimine. Näiteks ütlesin neile, et palun, ärge mulle klaasipesuvedelikku pange. Ma teen seda ise. Ei. Affid panid ja koorisid selle eest 116 krooni. Pealegi ei pannud nad klaasipesupaaki korralikult täis. Mingi liitri jagu oleks veel saanud panna. Ise täites saan ma 50 krooniga hakkama. Audi esindus on nõme. Järgmise hoolduse teen kindlasti mujal. Ma ei pea nagu loll ennast hingetuks maksma. Ahjaa, mul põles enne armatuuril heitgaasi tuli. Hoolduses lubati likvideerida, et ilmselt on probleem mingis katalüsaatoris. Sittagi. Hooldusest ära sõites oli kõik bueno, aga kui samal päeval teist korda sõitsin oli tuli jälle platsis. Järgmisel nädalal teen vihase kõne. Sellised jamad lood siis. Hunnik pappi ja suitsev summuti.

No ei õnnestu kuidagi positiivselt lõpetada. Aga proovin siiski. Tervitan kõiki sõpru ja soovin neile sooja talve.

Kommentaare ei ole: