09 november 2008

karabass barabass minus


Kallid lapsed, täna tahan teile jagada õpetussõnu selle kohta, kuidas pole õige laupäeva õhtut veeta. Kuigi pealtnäha oli kõik õige, ajas üks pisiasi kõik lörri. Aga alustame normaalsest. Eile oli pikk ja raske tööpäev ning kui see lõppes, otsustasin seda tähistada. Üks vaheetapp oli õnnelikult möödas. Läksin peale tööd koju ja avasin väikese humalajoogi. Natukese aja pärast tulid paar sõpra ja võtsid mu takso peale. Sihtpunkt: sünnipäev. Oli keskmiselt tore. Peale seda läksime linna. Bosse peole. Rahvast oli palju. Pärast seda viis väike teerajake mind Levist Välja. Seal jõudsin väga vähe olla - tellisin takso ja läksin koju. Kõik oleks olnud hea ja tore, aga ma olin päeval söönud ainult kausitäis suppi ja kõik. See ei ole normaalne. Pidu ei tohi mitte kunagi tühja kõhuga pidada. Esiteks on alkohol siis agressiivsem ja minul läheb süda ka pahaks. Nii ka juhtus. Peo lõpus oli tegemist ainult iseendaga ning mingist normaalsest suhtlemisest ei tulnud midagi välja.

Aga nädalalõpu pidudel on ainult üks eesmärk - see on sotsiaalne tegevus, mitte mõttetu alkoholitarbimine. Nii läkski kõik lörri. Üritan edaspidi tühja kõhuga mitte pidutseda. See on nii mulle, kui ka teistele, parem. Pole ju kena, kui õhtu mõttetult täis pea ja iiveldusega lõppeb.

Ja kui juba südame puistamiseks läks, siis mingu pulgad ka eksole. Ma käitusin jube ebaviisakalt ka eile. Kadusin kellegile ütlemata lihtsalt ära. Tellisin takso ja sõitsin koju. Kui keegi, kellega mina koos olen, nii ära kaoks, siis ma oleksin küll natuke nõutu. Pehmelt öeldes. Piinlik igatahes. Nii pole ilus. Vabandan. Olen tulevikus parem.
Olgu, ehk kirjutan pärast midagi veel. Seniks ciao.

Kommentaare ei ole: