24 november 2008

olin seal jee

Natuke muust ka kui vihast:D Väga suur tahtmine oli täna minna René Vilbre filmi "Mina olin siin" vaatama, aga lihtsalt unustasin. Saate aru, UNUSTASIN!!! Olin tööl küllalt kaua ja peale oma tavalise töö lõppemist vaatasin natuke muid materjale üle. Mõtlesin veel seda tehes, et lähen kinno. Kuid astusin majast välja ja seadsin sammud automaatselt kodu poole. Käisin veel poest läbi ja ostsin süüa kaasa. Kuna liigun viimasel ajal jala, siis sel ajal on hea mõte lendama lasta. Autoga nii pole. Nii et jala liikumine on lisaks füüsilisele ka vaimsele ning intellektuaalsele tervisele hea. Aga alles nüüd kodus tuli meelde, et tahtsin kinno minna. Võibolla oli see millekski hea, et ma filmi vaatama ei jõudnud. Mul on millegipärast tunne, et tõesti on hea. Kui see oli heategu mulle või kellegile teisele ja tuli kasuks, siis las ta olla. On ütlemine, et tee teistele seda, mida sa tahad, et sulle tehtaks. Sama toimib ka vastupidi. Tee endale seda, mida sa tahad teistele teha. Kui need kaks kokku panna, on tasakaal. Tinglikult muidugi, sest normid ja väärtushinnangud on inimestel erinevad. Aga võtame seda üldiselt, universaalselt. kahju jah, aga küll ma selle filmi veel ära näen. Nii palju siis unustamisest.

Kommentaare ei ole: