10 juuli 2008

suitsutursa vilets iseloom

Ma olen viimasel ajal olnud igav. Ega täna midagi muud ei teinud, kui käisin lõuna ajal Selveri laadapäevadel ahnusest nodi kokku kraapimas. Sain soodsa hinnaga CD-toorikuid, spets vildikaid nendele kirjutamiseks, tic-taci, hiigelsuure koti koerakrõbuskeid, WC loputus- ja desinfitseerimisseebi (teate küll, sellise, mis plastmassist junniga poti serva küljes ripub), batakaid ja kohvi. Nii et päris ogaraks ja ülekäte ei läinud seekord. Siis sõitsin vanematele külla. Pikem sõit oli vaja niiehknaa ette võtta. Mul hakkas auto armatuuril tuli põlema, mis andis märku, et heitgaasid on liiga kanged. Ülevaatuse onkel ütles, et kõik on korras, aga ma peaks natuke kiirendama maanteel, see teeb torud ja värgid puhtaks. Nii käitutakse ka enne ülevaatust, Mina tehnikavõõras ohmu kuulsin sellest muidugi esimest korda. No ma siis sõitsin Raplasse mitte Viljandi maanteed mööda, aga läbi Kiisa, Hageri ja Kodila. Tühi tee ja tegin vahepeal kiirendusvõistlust iseendaga. Oli kasu küll. Tuli enam ei põlenud.
Vanematekoju viisin külakostina papsile suitsuturska ka. Nii kaua, kui mäletan, on ta alati kahe suupoolega kala sisse ahminud. Paraku ei ole käbi selles asjas kännust kaugele kukkunud.
Emmet hiljem poodi ja tagasi transportides sai selgeks igasuguste kampaaniate silmakirjalikkus ning jultumus. See hiigelsuur kott koreakrõbuskeid, mida ma "odava" kauba pähe emmeissi koerale suure hurraaga ostsin ja mis maksis Selveris 199 eesti raha - Säästumarketis selgus, et oleks kätte saanud 145 krooniga. Jejejeeee, elagu kontrolli alt pääsenud ostugeenid. Kuid ma ei põe. Ma olen ikka veel noor ja ilus ning mul on mille nimel elada. Näiteks järgmised 10000 ja + heatuju päeva. Mistõttu Selveri inimvihkajalikud kapitalistlikud trikid mind naljalt rööpast välja ei löö.
Faak, kes idioot helistab nendele erootikatelefonidele, mida idiootlikes kanalites 2 ja 3 reklaamitakse.
Koju jõudsin liiga hilja, et minna Sõprusesse The Clashi ninamehest tehtud dokki „The Future Is Unwritten: Joe Strummer“ vaatama.
Kõik.

Kommentaare ei ole: