01 juuli 2008

magamiseelne pomin

Kuna ma teatud minust mitteolenevatel põhjustel pean veel linnas konutama, otsustasin jalad tagumiku alt välja tõmmata ja inimesi vaadata. (Linnast põgenemiseks mu isiklik trandulett lihtsalt ei kõlba, kuna ülevaatus on ajale jalgu jäänud.) Poodi ei kavatsenud minna, aga kuna vahepeal hakkas vihma kallama, siis põikasin Viru keskusesse sisse. Natuke jalanõusid, aga peamiselt musakandjate uudistamist. Midagi ei ostnud. Ei viitsi. Kuna lähiajal väisan Ikeat, siis teen ilmselt ka teistes Helsingi poodides väikese tiiru. Kas sel nädalavahetusel või järgmisel. Sõltub. Aga jalutasin linnas ja suht igav oli. Vabaduse väljakul tegin paar õllet, kuulasin purjus klientide möla ja kobistasin lõpuks koju. Jõudsin pärale ja kujutage ette, nii kui diivanile pikali heitsin, jäin magama. Nagu beebi. Ja magasin nii umbes 4 tundi jutti. Ei tea, kas asi on varases ärkamises, aga päevane uni pole mulle tegelikult kunagi sobinud. Ma tunnen ärgates ennast lihtsalt päris pikka aega suhteliselt halvasti. Pean kohe mingit kuuma jooki saama. Pärast vaatasin "Elizabeth I". Lahe film oli. Helen Mirren, Jeremy Irons jne. Pikk oli ka teine. 22.45 hakkas peale ja kestis kuni 02.25-ni. Peaaegu neli tundi. Tegelikult oli tegemist kahe järjefilmiga, mis koos ära näidati. Kuid olgu, kell on juba 3, peaks vist horisontaali kobima. Head ööd ööbikud.
Üks asi veel.
Keegi siiski ei helistanud päeva jooksul:))) See võib tähendada:
1. keegi ei loe seda blogi
2. mul lihtsalt pole sõpru
3. on, aga ma olen selline siga, kellele keegi ei tahagi helistada
4. keegi ei tea mu numbrit
5. midagi veel, mida ma oma rumaluses ei tea lihtsalt
kuid mis seal ikka, eks pean ise omad asjad ära tarbima, mis pole üldsegi halb idee.
Olge tublid ikkagi ja ärge mõelge, et ma... , see pole tõsi, inimeste mõttemaailm on sageli sakilisem kui elu ise. Musi.
Ja head juulikuud kõigile!

Kommentaare ei ole: