15 juuli 2008

perekriis

Lahe suvi. Vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm vihm ... Ära viskab juba. Põllumehed on oma jao juba kätte saanud. Aitab küll. Nüüd võiks teiste peale ka mõelda. Mind ei huvitagi, kas mu nahk on pruunikam või mitte, aga tahaks normaalse inimese kombel t-särgiga ringi loivata ja vabas õhus aega surnuks lüüa. Pealegi, kui tuleval nädalalõpul ennast Positivus festarile ikka viitsin vedada, võiks ilm ka koostöövalmidust näidata. Olgu festariga kuidas on, inimestel on ju puhkus. PUHKUS, MÕISTATE!!! Ma ei tea, kellele kaebus kirjutada, aga käsi kangesti kibeleb. Kus on kaebuste raamat, ma küsin!!! Või pean ma tarbijakaitsesse pöörduma. Nii ei saa enam. Äkki peaks kuskil linnasüdames kollektiivse päikesetantsu korraldama. Analoogse vihmatantsuga, millega mõned suguharud sademeid välja kutsuvad. Aga eestlased kurask on ju nii tuimad, ennast täis ja heal arvamusel, et ei tantsi ju. Äkki riivab nende olematut väärikust ja põrmustab laenude-liisingutega saavutatud staatuse. Ei saa eestimaal suvest asja, ei saa. Kolida nagu ka ei tahaks. Kuskile lõuna poole ma mõtlen. Minu erialal pole asukohamaa keele perfektse oskuseta võimalik tööd saada. Või peaks professiooni vahetama. Isamaa-armastus on minus täiesti olemas, aga vahel tundub, et ma ei leia vastuarmastust. No mis suhtumine see on, kui sulle lakkamatult alla 20 kraadist temperatuuri krae vahele topitakse ning "magustoiduks" vihma antakse. Peaks vist lahutama. Prantsusmaa mulle näiteks meeldib. Selline mõnus soe ja avatud. Ma ammu juba piilun teda. Nii vargsi ja vaikselt. Aga äkki ongi asi pelgalt armukadeduses. Isamaa on võõra piilumisele jälile saanud ja lööb tagant üles. Märkas mu pilke ja piidlemisi võõra maa suunas ja nüüd on mustasukkainen. Aru ma ei saa. Ise mossitab päevad otsa ja kui teisel sellest mõõt täis saab, hakkab alatusi korraldama. Oeh. See jutt ega musta pesu pesemine ei vii kuhugi ja võib jätkuda lõpmatuseni. Laulan homme parem ühe "Mu isamaa on minu arm" ja annetan vabadussamba heaks, ehk saab omavaheline suhtekliima korda.

Kommentaare ei ole: