18 jaanuar 2008

täna lehes, homme ahjus

Ma tervitan teid meediatarbijad, kosmonaudid, taikonaudid, astronaudid ja loomataltsutajad. Elu on kiire ja huvitav. Jätke meelde, et täheparvedes leidub ka tolmu ning olmeprügi.

Eh, on kuulsuse elu alles raske. Peeretad korra ja oledki taas lehes. Minu lemmikstaar ilmus ülehelikiirusel jälle kollasesse prožektorivihku. Üksainus jalahoop ja tähemärgid leiavad oma "õigustatud" koha valge rämpsu higistel leheveergudel. Ühe laheda tsitaadi tahaks siiski teieni, kes te eluvõõrad olete, tuua. Pisut harimist kulub alati ära.
Minu sopameedialaborirott karjub olulise tõe ilusa hingega reporterile telefoni: "Täna kirjutati ka minu kohta mingit s...., et mina olen mingi maitsetu. Mul on mitmetuhandesed kallid riided linnast ostetud, aga seal on kirjas, et ma mingist kuradi kataloogist tellin ja kolka turult ostan oma riideid."
Jajah, tõde pead sa laste ja ullikeste suust kuulma.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

..ja ma mõtlesin, et lajatan su lemmikstaari "õnnetusest" kommentaari, aga mõni mees on juba ärkvel ja sopalehe esikaane uudisega kursis.:D

PS! Blogger on eesti keelseks muutunud. "Kirjastage oma kommentaar".

AMBITIOUS OUTSIDER ütles ...

kes ees, see mees. eksole.:D