30 jaanuar 2008

minge kõik, viimse kui üheni, perse!!!

Tahaks lõhkuda, karjuda ja peksta. Mul oli tööarvuti juba pikemat aega perses mis perses ja nüüd vahetati ära. Mitte uue, aga mingi korraliku kõvakettaga karbi vastu. Vanal kõvakettal olid mingid bad sector'id. Ühesõnaga ma olin terve päeva tööd teinud ja peale arvuti vahetust oli kõik läinud. Arvutimees läks ka töölt minema ja asi oli täielikult urruaugus. Pean kõike uuesti alustama. Niigi pidin eile kella 21.30 tööl olema, sest inimkoosseisu kahjustustest tingituna tuleb topelttööd teha. Täna panen jälle nagu mingi t*rapea poole ööni. Milleks kõik see sitt?!?!?! Mis faking motivatsiooni mul siis tekkida saab. See kaob nagu raha lolli taskust. Ma ei taha enam seda tööd niimoodi teha. EI TAHA, EI TAHA, EI TAHA!!! Fakk, meile palgati hooaja alguses lisamees ja ikka kepin siin üksi ajusid nagu kõige viimane värdjas. Perse minge kõik. PERSE!!!

Kommentaare ei ole: